Nietypowe pomysły na trening - Trening na Lodzie!

Przyjęło się, że trenuje się tylko na siłowni, sali gimnastycznej, a ostatnio coraz częściej w parkach do street workoutu. Każdego jednak w końcu dopada nuda i monotonia - w końcu ile można robić to samo? Zobacz jeden z moich pomysłów jak wykorzystać zimową aurę do swoich treningów!

NIETYPOWE POMYSŁY NA TRENING — TRENING NA LODZIE

Przyjęło się, że trenuje się tylko na siłowni, sali gimnastycznej, a ostatnio coraz częściej w parkach do street workoutu. Każdego jednak w końcu dopada nuda i monotonia — w końcu ile można robić to samo? Zobacz jeden z moich pomysłów, jak wykorzystać zimową aurę do swoich treningów!

Na powyższym filmie możecie zobaczyć jakieś 10 ćwiczeń z masą własnego ciała na lodzie! Jest coś na ręce, coś na klatę (biust), coś na nogi i brzuch plus lekkie rozciąganie!

Treningi nie powinny być monotonne! Trenować można zawsze i wszędzie, a czym miejsce do treningu jest mniej oczywiste, tym ciekawszy będzie trening!

Na filmie w treningu pomaga mi oczywiście Peri, a także nowy "pies treningowy" Fredek :)

Oczywiście to tylko jedna z propozycji takich nietypowych treningów, osobiście do treningów lubię wykorzystywać place zabaw, ławki, drzewa, trzepaki (jak za dzieciaka).

Celem tego artykułu nie jest jednak tylko pisanie o mnie, dajcie znać w komentarzach, jakie WY macie nietypowe pomysły na treningi, jak radzicie sobie z monotonią i wypaleniem (które czasami nas dopada).

Zobacz również: Dlaczego warto robić przysiady?

Źródło: Trener Personalny Kraków Arek Rymanowski

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu Jak utrzymać masę ciała po zakończeniu diety odchudzającej? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Aplikacje fitness, które warto mieć na telefonie Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Najgorsze ćwiczenia na brzuch Obwisłe ramiona u kobiet. Jak temu zaradzić? 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank 15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii

Popularne w tym tygodniu:

Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Jak powinien nawadniać się biegacz? Kręć kilometry po technologię i rozpocznij rowerową rewolucję w Polsce